Monday, December 06, 2010

Order apam pulak..

Ni minggu lepas punya cerita dah..
ada order puding ngan apam..
macam biasa laa..cuma kali ni letak kaler ceria sikit..
actually tambah kaler oren jek pun..
lepas ni apam2 semua akan letak dalam cup camni jek..
pastu letak dalam kotak..
takde lagi la caca-marba..jap kotak,jap plastik..hehe..
mulai tahun depan akan ada sedikit kenaikan harga utk apam ni..
buat masa sekarang hingga akhir disember ni harga masih RM25..
mulai 1/1/11 nanti harga akan jadi RM32..
kuantiti nya pun bertambah sikit laa..
ni utk cover kos2 lain laa..paper cup yg ni mahal sikit..
apam ni tak disarankan simpan lama2..
paling lama pun 3 hari jek..
so kalau nak order memang timing tu kena bajet betul2 laa..



2 comments:

ct rahani said...

nampak menyelerakan.. sedapnya..

Fauzieah said...

thanks ct..err..ct penah rasa ke tak ehh..blom penah lagi kan? insyaallah kalau bertemu lagi bleh la kita jumpa..nnt ku bwk apam & puding yer..huhu..