Monday, November 29, 2010

Episod kenduri-kendara..

Hari sabtu lepas,ada kenduri kat seremban..
keluar pagi la sikit..tapi singgah opis papa dulu laa..
makan2 dulu..tengahari gak la baru sampai shah alam..
ambik cikwa skali laa..
dah la pegi tu takde map ke apa..
gamble jek la redah..puas gak berpusing kat seremban tu..
tanya2 orang alamat tu kat mana..
rupanya dekat seremban dua..
sejam lebih jugak la buang masa pusing2 tu..huhu..



So bila sampai tu,makan sepuas hati laa..hihi..
lapar woo..mau nya tak..berjam jugak kan berputar-putar..huhu..



Ni lah dia..wakil keluarga haji hamzah @ wakil tukang makan..huhuhu...






Ini pulak masa hari ahad..pun ada kenduri..
ikutkan ada 2 kenduri..kat cheras & shah alam..
tapi papa cakap sempat pegi satu jek laa..
so ke shah alam jek laa..
majlis tu kat dewan MBSA..



Biasa lah anak teruna mama ni..memang tak makan punyer..
minum air jek laa..hishh..rugi betul laa..

l



Sedondon gitu..ecehh..
papa la tiru mama pakai merah gak..huhuhu..

2 comments:

ct rahani said...

musim cuti sekolah mmg musim kenduri la.. larat ngan x larat je nk pegi.. hiks..

Fauzieah said...

takde la banyak sangat kenduri..tapi kalau dah & sempat jek laa..hehehe..