Monday, March 29, 2010

Kenduri..

Hari sabtu pergi kenduri kat shah alam..
rumah sedara belah mak..dah kira pangkat tok sedara la ngan aku..
ni kenduri anak pompuan diorg..
sebagai wakil la kitorg pegi..sebab mak tak dapat datang..
last minute baru gi beli hadiah..
singgah kat PAS jek la kejap..malas nak pening2 kepala..
masuk kedai romantika terus laa..
terpikat dengan set cawan nih..
selalu aku tak berapa suka bagi hadiah kawen set pinggan mangkuk/cawan gelas nih..
tapi sebab yang nih dah elok dok kotak cantik..
harga pun boleh la tahan..lagipun malas nak cari2 dah..
so beli jek laa..ikutkan ada 3 brg aku ambik..
suruh hubby pilih pun baik tak payah..
aku amik set nih..2 lagi cermin kecik mcm yg aku beli kat ayer hitam dulu..
tapi yg ni kecik laa..satu lagi bekas pasu bunga..
kalo tny hubby senang jek dia jwb..amik yg paling murah..
antara tiga2 tuh..cawan nih paling mahal..
tp last2 amik yg nih gak sbb senang kan nak bwk..huhu..



masuk kereta terus letak dalam paper beg nih..
memang siap2 aku bwk dari rumah..paper bag beberapa keping..kotak laa..
saje standby..sebab tak tau nak beli hadiah besar mana..
aku memang suka kumpul paper beg cantik2..
nih antara yang last aku beli..memang sayang jugak..
tapi takpe laa..ngam2 jek letak kotak set cawan tuh..
nak bawak pun senang..



souvenir yang di bawa balik..
actually dapat 3 kotak..siap dpt nasik ngan lauk2 utk bawa blk..
maklum laa..kenduri rumah sedara-mara nih biasanya gitu laa..
dalam kotak nih mula2 aku ingatkan ada la macam2..telo ker..gula2 ker..
rupanya ada kek..sebesar-besar kotak tuh laa..besar..sedap la gak..



faris amik kesempatan nih..
siap nak duduk kat kerusi tuh..tp malas la nak layan..
snap gambo lebih kurang pastu balik laa..
saje jek pun amik gambo utk tunjuk kat mak..
kang kempunan tak dpt tgk majlis..huhu..



pengantinnya..selamat pengantin baru anie..
laki dia aku tak tau lak nama..kad pun aku tak tgk..
yer laa..sebab dgn mak..aku main redah jek pegi..hihi..



oh..aku sgt berkenan dengan bakul nih..
golek2 nak jugak nih..saje jek..
tak tau nak isi apa..tapi tadi aku dah sumbat magazine dalam tu..
tapi nnt kejap jek penuh tuh..hihi..

No comments: