Monday, March 29, 2010

KL Bird's Park..

Hari sabtu lepas kenduri tuh..jumpe parent in law..
diorg bawak anak2 bil ke Taman Burung..
so kami ke sana la jugak..
okey laa..faris pun tak pernah pegi lagi..
mula2 sampai pun dia dah buat perangai..
tak nak masuk..tak nak tengok bird..
puas jugak pujuk..
lepas jumpa geng dia baru lah okey skek..
itu pun masa baru jalan dalam 10 meter dah ajak balik..
cakap 'okey..sudah..abih dah tengok burung..jom balik..' hmm..
dia sibuk ajak gi jusco..tu yang buat perangai tu..



Tengok bird tu makan betik..





penat jugak la berjalan..
ntah berapa byk bakar kalori hari tuh..huhu..
itu pun tak pusing habis..pengsan woo nak pusing abih satu taman tu..
kitorg jalan 1-2 zon jek rasanya..



Dahaga tuh...



yang sempat di ambil gambar..
port ini jek la yang kami pusing2..
so spesies2 burung lain tak tengok mana laa..
tak larat la nak berjalan..
lembik kaki masing2...



mil ngan ajim posing ngan budak2 sumer..
burung2 kat situ semua jinak2..steady lah..
faris pun rileks jek..walau muka cuak jugak..masa org tu letak burung atas kepala dia..
sampai dah keluar dari situ pun dia berjalan tunduk2..
tunjuk2 atas kepala..ingatkan ape..
dia cakap..burung..atas kepala..
dia terasa-rasa lagi burung tuh atas kepala..hahaa..





sempat jugak tengok bird's show..
seronok jugak laa..boleh laa..



teman tapi mesra..hehehe...



berpeluh sakan la si faris nih..basah abih baju..
mana tak nya..berlari manjang..



sempat posing bertiga..atuk faris yg snap masa nih..hehehe..



2 comments:

miezrina said...

apsalis suka buat muka gitu? ihiksss kelako.....

Fauzieah said...

entah ler..tersampuk hape ntah..puas dah ckp jgn wat muke kartun gitu..huhu..