Friday, March 26, 2010

Sesekali kita cuci mata dengan menu2 plak..

oh..saje gatal tangan nak tepek menu plak..
nih menu semalam..nasik minyak..
payah nak jumpe nih aku masak nasik minyak..
so bila dah masak tu kena la posing2 skek kan..keh..keh..
pass kat org sebelah dia pun naik heran..
dia ckp spesel nih..ada pape ker..huhu..
kan..dah kata..nasik minyak nih utk spesel day jek..huhu..
takpe laa..pasni aku akan rajin2kan diri masak selalu..
lagipun bila dah lama tak masak tuh..mcm blur plak nak masak..
walhal bukan apa sangat pun..sama gak cam aku masak hari2..
nak kata rumit tuh entah laa..
masa menda2 lain pun adakala lagi rumit..
tapi kenapa yer aku jarang sgt masak nasik minyak..nasik ayam..nasik tomato nih..
pasal aku rasa tak best kot aku masak..hahaha...
tau jek laa..aku lagi cerewet dari hubby..
dia tak komplen..tapi aku yg komplen..itu tak kena..ini tak kena..
dia bedal jek..sedap jek katanya..
tapi aku? entah laa..lidah aku ni high taste betul laa..huhu..



nih pun nak menempel gak..
menu hari ini..biasa2 jek..simple dimple..
aku lagi senang hati masak camni..menu yg biasa2 ajer..hehehe..

No comments: