Monday, November 23, 2009

Ke PD lagi...

Ahad lepas ikut hubby ke PD lagi..
biasa lah keje laa..mana la penah kami jalan2 makan angin btul2..
harap dapat ikut hubby outstation jek laa..
cuti banyak lagi laki aku tuh..31 hari..
suruh cuti asyik la banyak keje..
last2 melangut jek laa kat rumah..boring..boring..
jalan2 nih pun bukan la bleh ke mana sangat..
dok terperap kat hotel gak..
cuma bleh bertukar angin la kata orang..
tukar angin?? aku rasa sama jek angin kat mana2 pun..huhu..

Okey..berbalik pada topik asal..
kali nih dok kat Bayu Beach Resort Hotel..
ini jek yang dapat masa call...
tau jek la musim cuti skolah nih..payah skek..
dapat pun kira nasib baik la nih..
member2 hubby yang lain dapat hotel mahal2 jek laa..
sebab yang lain2 dah abih..kira hubby nih nasib baik jek laa..
itu pun masa aku call mula2 tu dah penuh katanya..
tup2 bila hubby call dapat plak..agaknya ada orang cancel ker hape..

Hotel ni dekat jek la ngan opis hubby tuh..dalam 5km jek..
bilik besar skek la kami dapat..
asalnya hubby booked bilik yang 1 bedroom..tapi dah takde..
so diorg bagi bilik 2 bedroom laa..besar la skek..
bilik air sampai 3 laa..tapi lantai takde karpet..
ahh..aku pantang btul kalo hotel lantai sejuk2 nih..
macam lantai kat rumah kami tuh..
faris mula la terjingkit-jingkit..hurmmm...
pehtu plak econ bising..dah la bocor..
service plak lembab betul laa..biasa hotel2 lain pagi2 dah datang housekeeper..
ini kul 4 ptg baru sebok datang nak kemas bilik..
aku dah la ngantuk..heii..geram betul laa..
ingatkan mmg diorg tak datang ker..aku pun diam2 jek la dok kat bilik..
makanan pun tak best ahh..nyesal rasanya order room service..
tapi nak buat camne..memang terpaksa laa..
sebab hubby tak sempat balik tapau makanan untuk aku ngan faris..
sbb tu kalo cari hotel hubby pilih yg dekat ngan kedai..senang aku nak kuar makan..
makan kat hotel tau jek laa..dah la mahal..kalo sedap takpe la jugak..
kena tak sedap..mcm hari nih laa..tak best langsung laa..

Kat PD nih mana la sangat nak jenjalan..balik2 tepi pantai tuh jek laa..
semalam singgah gak Teluk Kemang kejap..
makan..pastu beli la t-shirt kat faris..beli skali utk anak2 buah hubby tuh..
memang takde menda sangat pun nak soping..
tu yg boring kalo gi PD nih..takat nak tengok laut tuh..kat kampung aku pun banyak laut..
aper nak heran..huhuhu..
layan jek la gambar2 masa singgah minum kat teluk kemang nih..
dah lewat petang nih..kul 6 lebih masa tuh..



Faris nih kalo pose ngan papa dia elok jek..
buat muka comel jekk..



tapi kalo ngan aku..payah betul laa..
dah la tak dok diam..dia buat la muka pelik2..haihh..ngada betul..



papa dia lak tak reti2 nak pose romantika skek..
malu2 kucing laa..uhhh...
penat jek faris ambik gambar tau..huhu..



2 comments:

Neeza.Areef said...

klu stay otel ampeh ni yg wat x best je rasa..nk puas ati amek je otel mahal

Fauzieah @ Chome said...

otel mahal kang tak berasap lak dapo aku bulan depan..laki aku tuh seboleh mungkin tak nak sampai kena tambah bayar otel tuh..mmg bleh claim..tp tolak gitu gini..makan2..soping2..nak plak skang bayar cash jek..so kalo nak masuk otel bayar deposit tuh kena letak byk laa..kalo otel mahal kang pakai tak mkn la plak..huhuhu..