Sunday, November 15, 2009

Layan gambar jek laa..

Faris kat rumah..suka menolong..bila tak disuruh..
tapi kalo kita suruh..huhh..malas lak dia nak buat..
hari2 kat rumah keje dia layan kucing..
bagi kucing makan..borak2 ngan kucing tu..
tapi gaya dia borak tuh cam borak ngan kita laa..
sian la dia..hihihi..



Nih la keje dia hari.. rajin sangat skang..
nak tolong siram pokok laa..
mama dia nih mana la bercucuk tanam lagi..
sampai ke lalang pun dia siram..
punyer la terlampau rajin..huhu..



Sabtu..kali nih pecah rekod laa..dok rumah jek..
ehh..tak dok rumah gak..tengahari tuh pas lunch..
kuar jenjalan..hala ke bukit beruntung golf club tuh..
saje la nak tengok kat mana tempat bowling..
dalam golf club tuh jugak laa..
dah alang tuh..orang pun tak ramai..
ambik kesempatan la main..2 game jek..
tergeliat la tangan ku..
sakit woo..lama tak main..
dah la manjang masuk longkang..
pakai bola paling ringan la tuh..masuk longkang jek..
kalo pakai yang berat skek aku plak tak larat..
tu yang tangan abih sakit2 tuh..adehhaiiii..
memang tak leh nak lawan papa gak laa..
champion..kaki terlipat-lipat lagi..
sampai faris pun dah pandai ajuk papa dia..hahaha...
pas main tuh singgah grand union..beli eskrem..pehtu balik rumah..
malam gi pasar malam..huhu..
dok rumah la kiranya sabtu kali nih..pelik..pelik..huhu..





Nih plak masa jumpe ngan jai kat shah alam..
atau pun Faris panggil Pok Im..adik aku la nih..
single lagi..hahaha..promote nampak..hahahahaa...
Faris mmg kamceng la nih ngan pok im dia..
maklum laa..suker bodek..adik aku lak suker gula2kan dia..
umpan macam2..suker la faris..
mula2 sampai tuh..terus jek sengih2 tengok pok im dia..
ingat orang nak bawak jenjalan la tuh..haha..
dah la jumpe kat stesen minyak jek..
pasal nak pass barang jek..kirim kat dia..bwk balik brg mak aku punyer..
nak lepak2 kat lain pun malas dah..jauh plak tuh kitorg nak balik..
nanti la balik ganu nnt pok im bawak faris jalan2 kat giant ehh..haha..
dah giant jek cam best skek kat ganu tuh..nak jalan mana la sangat..haha..
takpe..kalo papa tak cuti lama nnt..kita tinggal jek kat ganu..
biar papa blk kl sorang2..dah tak nak cuti sangat kan..huhu..

.

Tengok laa..berkepit jek..
siap salam ngan mama & papa dia tuh..nak ikut pok im..
tu yang balik rumah ngamuk2 lak..ada la tak puas hati tuh..
haiii..anakanda sorang nih..
asal balik rumah jek..abih jiran2 tau..
mana tak nyer..masuk rumah jek bising..huhu..

4 comments:

znurul said...

lawo gmbr dgn pok im tu...biru betul langit..mcm lukisan

Fauzieah said...

nyanyi lah lagu tema dia..
langit biru~mawi..hahaha..

langit jek lawo ehh..pok im dok lawo ahh..hahahahhaa...

atty's said...

tak lama lagi mesti faris pandai main bowling

Fauzieah said...

k.ty..memang pandai pun..main yg budak2 tuh laa..nak main yang nih kena tgu besar la dulu..skang bola tuh lagi berat dari dia..camne nak main..haha...