Thursday, July 30, 2009

Top Commentor July...

Nih seprais la untuk pengomen yang paling aktif kat blog aku..
aku pun memang dah cadang nak bagi hadiah untuk top commentor nih..
cuma malas nak war-warkan..hahaha..
so nasib la kan sape yang dapat..
tapi neeza ngan k.ty nih manjang dok list atas jek..
nak jadi rezeki NEEZA la nih..dapat kat dia..hihi..tahniah..
anyway..nanti emailkan kat daku address mu..
supaya boleh ku hantarkan cederamata..ehh..cenderamata itu..hihihi...
hantarkan ke cinderella_gee@yahoo.com.
hadiahnyer..nanti..aku tak leh nak snap gambo plak nih..
dah boleh nanti akan ku uploadkan..huhu..

Insyaallah lain kali aku akan buat lagi camni..
tapi untuk top commentor nih biasa laa..aku takkan war2kan..
kalo aku rasa bulan tuh nak buat..then aku akan buat laa..
suker2 ati aku jek la kan..hahaha..



Congrats to NEEZA..
amik award nih dulu yer..

4 comments:

miezrina said...

amboih awalnya tutup bulan july punya top komen... kalo tau aku kejor za td hahahaha

Fauzieah said...

tutup awal laa..sbb malas nak tunggu dah..hahaha..
lagipun mmg za jek yg dok atas beberapa hari nih..hahaha...

kalo keadaan mengizinkan bln depan buat lagi laa..hihi...

neezareef said...

fuyooooooooooo
masuk2 je pg nie dah ade rezeki menanti..

yehaaaaaaaa..aku kuat membebel kt blog chome..hehehe

ok nnti aku email add

pstu aku gantung award tu dulu

tq

Yan said...

huhu ade juga name yan tersenarai...