Tuesday, July 28, 2009

Demam Transformers

Alkisahnya semalam hubby balik bawak mainan transformers nih..
dari ari tuh lagi dia cakap nak belikan kat faris..
dah janji lama kan..tapi aku rasa faris tak kisah pun..
ker papa dia nih yang lebih2..hahaha..
puas aku tanya berapa nih dia tak cakap..
takut aku bising la tuh..
sebab aku tengok mainan2 nih mahal gak kan..
ari tuh tengok la yang cikai skek kat giant kinrara ader jual..
rm39.90 yg robot beso..tp hubby kata tak lawo..
pastu dia balik semalam nampak plastik metrojaya..
tak tau la mana dia gi beli tuh..dia cakap nak beli yg bumblebee takde plak..
faris mesti suker yang keta nyer laa..so amik yang jet nih laa..
mula suker sgt la faris nih tgk..'yeay..yeay..kapal kebam..' haha..



gini lah rupanyer..
aku dah cakap kat hubby..rasa nanti dia main camtu jek..
baik belikan jek kapal terbang..



pastu setelah berkali-kali percubaan utk transform kan dia..jadik la jugak..
tapi pastu..faris siap ngamuk2 lak..tak nak jadik camtu..
suh tukar ke jet tadi jugak..siap papa kena marah lagi..dia bebel2 kat papa dia..
papa tak yah sebok..hahahaa...
aku dah gelak sakan dah..dah kata dah kan..mesti dia tak suker la jadik robot..
dia mana minat sangat main robot nih..ini pun baru kenal transformers pasal gi tengok ari tuh..kalo tak memang tak tau laa..ultraman..superman..tau sebut jek..tapi haram tak kenal..huhu..



tido semalam kepit jek la 'tenpones' dia nih..
takut sangat orang amik..aku usik2 nak pegang pun tak bagi..uhhh..
aku rasa tak lama gak nih..bercerai abih la nanti tuh..
itu pun dia dok belek2..cam ader usaha la nak bukak sana-sini..
aku cakap jangan bukak2..nanti patah..sbb sayap tuh mmg leh cabut2 kan..
dia pegang semalam menda tuh tercabut..dia ingat patah..cuak ler kejap..
tu yang tak berani dah nak memandai-mandai tuh..
hai..ader plak kang pasni gi mana2 dia angkut menda nih plak..hmm..





nih selipar baru beli gak sabtu lepas..
masa jenjalan kat giant kinrara laa..
nampak ader satu gerai nih jual selipar2 getah nih kan..
tgk ehh..ader plak selipar transformers..
aper lagi..faris pun mula la sebok..nak..nak..
ingatkan mahal skek..rupanyer RM10 jek..
test2 muat la plak..aisehh..beli laa..
suker sgt dia..terus tak nak pakai dah selipar lama tuh..
pastu anak2 buah aku yg 2 org tuh pun sebok pilih selipar jugak..
belikan la jugak sorang satu..oh..takde gambar laa..
sebab masing2 terus jek pakai..hahaha..



cakap kat faris nih selipar raya tau..haha..
raya pakai selipar nih jek okey gak kot..
leceh la pakai2 kasut nih..payah nak masuk2 umah orang..
dia pun suker lagi pakai selipar camni..senang leh pakai sendiri..sarung jek..hihi..
haii..dari baju..sampai ker selipar transformers jekk..
baju2 dah ader 2 pasang..yang murah2 jekk..
geram jugak tgk t-shirt kolar transformers tuh..
tapi seb baik takde size dia..selamat laa..huhu...

3 comments:

atty's said...

lawa sandal faris..tu transfomers..gak..

neezareef said...

eh chome klu sipor faris tu leh transform jd ape lak..kekekee

Fauzieah said...

uishh..kalo selipar tuh leh transform gak..payah la aku..nak kena beli selipar lain plak..hahhaa..