Monday, July 27, 2009

Tag beg dari qiqi..

1. Sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja...

aku tak keje..tapi nih la beg yang ku pakai skang..
ni la beg yang ku bawak ke mana2..tak kira la ke pasar ker..shopping ker..kenduri ker..sebab aku tak suker tukar2 beg..




2. Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg kerja anda. Sila sertakan gambar sekali kemudian terangkan secara detail isi beg anda.

Dalam beg aku nih ada macam2..lebih dari gambar yang aku tunjukkan nih laa..maklum laa..lagi besar beg..lagi byk brg nak isi..yang penting dalam beg aku mesti ade purse..henpon..beg mekap..pen..tisu..pampers anak aku..adehh..buat spoil jek beg lawo2 taruk pampers lak..tapi mmg wajib bwk spare 1 la dlm handbeg aku..dan byk lagi menda2 sulit yang aku selit dlm beg tuh..hahaha..


3. Nyatakan sebab2 anda suka beg kerja anda itu

aku suka beg nih sebab ia besar..senang aku nak isi barang lebih muatan..kalau gi kenduri..siap ngan telo2 sumer leh masuk..hahaha..

4. Sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yg istimewanya beg itu pada anda

beg nih istimewa la pada aku..sebab hubby yang bagi..walaupun aku yang pilih2..beli sendiri nih..tapi duit tuh dia bagi laa..lagipun nih beg aku yang paling mahal laa..sebab tu aku pakai habis-habisan laa..hihihi..

5. Sila tag 10 org yang lain

nak tag sape yer...
elira..nurul..eda..neeza..ct rohani..anie..ct rahani..sonata anak kancil..fiza..angel..

dan sape2 yang nak buat..silakan laa..hihi..

5 comments:

sonata anak kancil said...

Alamak ai...kena pulok doh...ok2 insyaAllah akak akan ambik - C & P dulu ...jangan terperanjat nanti udah le...he3x

ellielira said...

aduuhhh..kena lagi.dh la unik semacam je tag ni. hutang dlu! Nti pas exam week br senang nk buat

neezareef said...

ngade la tu tag aku

ninie said...

adoyaiiii.. akak dpt gak tag ni tapi tak smpt nak buat......

Fauzieah said...

huhu..aku suker jek layan tag nih..
dulu dah penah kena rasanya..tp kat pesbook..tak buat pun..so nih wajib la kena buat..hahaha...