Monday, July 27, 2009

Entry makan-makan..

Kali nih kita layan gambar makan2 plak..
ni sumer menu minggu lepas..
yer..memang banyak makan kat luar laa..
plus masa hubby balik jek nih..
masa dia takde tu aku masak jugak cincai2 pun..huhu..

Yang nih petang semalam..gi alpha angle..
nak balik tuh lapar lak rasa..layan makan kat secret recipe laa..
tingin nak makan kek..amik tiramisu kek laa..best jek aku rasa..
tapi hubby tak suker..prefer yang chocolate indulgence lagi la kalo nak beli utk makan ramai..dah itu yang ramai suker kan..pastu hubby gatal2 nak mkn laksa singapore..
pelik laksa dia..mcm mkn ngan kuah lemak jekk..tak abih pun tuh..



Nih di satu malam..makan kat pizza hut..
nak try pizza mediterranean tuh..
tak padan ngan sakit gigi la aku nih..
makan nak macam2..huhu...



Nih try makan kat sakura kristal..
baru first time la mkn sini..
memang tengah lapar la masa nih..so sumer rasa best laa..hihi..



Lunch bila ntah..dah lupa nih..
makan kat Johnny's..aku nak sangat makan steamboat nih..
tapi hubby order gak nasik goreng satu..
pastu masa biler ntah makan kat food court jj au2 tuh..
masa tuh aku sakit gigi sangat laa..makan bubur jek..huhu..


Nih plak menu2 minggu lepas yang tak sempat nak upload..
simple dimple jek la aku masak..dah hubby takde kan..hihi..

3 comments:

Haslinda said...

zie dan sotong x dpat dipisahkan..hik hik..

Fauzieah said...

hahahaa..hari nih pun nak menyotong lagi..hahahhaaa..

neezareef said...

kemain dia mkn2 meriah gitu