Friday, July 24, 2009

Proses Pengundian & Hadiahnya..

Okey..nih la camne aku buat undi utk contest teka gambar hari tu..
baru dapat upload nih..
nih la tukang cabut undi nya..faris laa..
aku suruh dia pilih satu yang mana..
'which one faris..?'



then dia cakap..'this one..'



so inilah dia..pemenangnya..akak ninie..



dan hadiahnya ni lah dia..
gantung2 kat pintu ker..kat dinding ker..ikut suker la yer..
tak pos lagi..tengok la hari nih atau pun esok ker..kalo post office bukak ler..hihi..



Nih plak hadiah utk pemenang yg capture 4444..puan fiza..
tak tau dah dapat ker belum hadiahnya..sebab dah pos hari rabu lepas..



bekas buh brg2 kemas..hiasan2 ker..



pokok bunga nih utk klip note ker..tak payah siram2 laa..hihi..



okey..itu saje..nantikan akan datang contest yang lain plak..
tengah giler nak wat contest la nih..hahaha..

3 comments:

ninie said...

amboiii lawanya adiah contest teka gambo tu chome... tqvm... ni yang mcm nak wat contest nih..heheh..

sonata anak kancil said...

bila ada contest2 lagi nih....bagi tau....

neezareef said...

huhu..rugis arr x menang