Friday, June 26, 2009

Restaurant City

Haa..kalo nak tau nih salah satu addicted aku..
byk game kat facebook yang aku main..
bleh katakan hampir semua aku main..
cuma ader beberapa jek yang aku mesti bukak hari2..
first log in jek mesti bukak restaurant city nih..best layan..
sebab takde la nak kena hadap sgt..just bagi makan jek..haha..
pastu aku suker layan farm town..kebun ku dah kira besar la gak..
pet society tuh pun dah lama main..cam boring lak..tak bukak sgt dah..
yoville..barn buddy..farm ville..mafia wars..street racing..sorority life..dan byk lagi..
fuhhh..byk tul..nampak sgt aku takde keje kan..

Dan sumer2 tuh korang darabkan la dua..sebabnyer..
aku pun main jugak yang akaun laki aku punyer..hahahaha..
kdg aku gunakan utk kepentingan aku jek la game dia tuh..
dia bukan tau main pun..tak penah main game kat situ..mana ada masa..
so kalo kengkawan dia tgk..selalu diorg ingat laki aku la yang main tuh..huhu..
ader setengah2 game tuh anak aku yang layan..
yang mana mudah2 jek aku bagi dia main..
cam restaurant nih aku tak bagi laa..
kang dia gi beli menda2..aku punyer la kumpul2 duit tuh nak beli itu ini..haha..

nih restaurant aku punyer..berdiri megah gitu..
dah beberapa kali upgrade..biasa laa..tokei kedai nih cepat bosan..
kat luar nampak gah jek kan..cam besar la konon..dalam kecik jek..
sebab kena naik level dulu baru leh besarkan..huhu..



nih belah dalam dia..serba pink gitu..hahaha..
tak cukup besar lagi..so tak leh nak letak banyak barang laa..
sape2 ader lalu nnt singgah2 laa..aku belanja makan..hahaha..




yang nih plak laki aku punyer laa..
slalu jek aku pow barang2 dia..kiranya dia belikan barang2 utk aku..
nih la kegunaan nya aku main dia punyer gak..hahaha..
tapi sebab nak dapatkan duit dari dia..so kena naikkan level dia gak laa..
so serentak aku bukak nih hari2..
biar jek dia jalan sendiri..biler pekerja2 tuh dah lapar baru makan..hahaa..
kira kena ader strategi gak la game nih..hahaha..




haa..yang nih adik aku punyer..
dia dah level tinggi laa..pasal dia main dulu dari aku..chehh..
restaurant dia nih dah besar la kiranya..dah nak abih level pun..
kedekut jek biler aku nak pow barang2 dia..
last2 aku beli sendiri jek..huhuhu..
restaurant dia nih kat dalam besar..luar kecik jekkk..
tak logik tul laa..hahahahaa...



so..sape2 ada main game kat facebook nih sudi2kan la add aku yer..
tak rugi add aku..percayalah...hahahahaa...

2 comments:

Yan said...

errr... tak penah belek gem dalam facebook.. jgnkan nak belek gem..facebookpun tak terbukak.. heheh

ct rahani said...

aseh la.. game facebook rupanya..