Monday, May 25, 2009

Tag from Nurul @ Kak Mie

Dah lama tak buat tag..malas pun yer..
tapi buat gak ler sebab senang jek..huhu..
diberi oleh my cousin yg tgh pantang tuh..
perghhh..org skang pantang kemain lagi..enjoy jekk..huhu..



Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie..

1-Cousin yang rapat la jugak
2-Menetap di Sandakan skang nih
3-Dah ader sepasang anak dia
4-Kecik molek cute..macam aku ler gak..haha..
5-tengah berpantang kat kampung nun..


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya..

1-Suri rumah sepanjang masa..(kdg2 amik cuti gak..) ;p
2-Suker shopping
3-Suker masak2 utk family aku laa..nak masak utk org lain tak terror sgt pun
4-Now tension sgt sebab tak bleh nak baking2 dah..oven ku kong pulak..
5-Dalam proses cari umah utk pindah..tak suker nya..tapi terpaksa jugak laa..
6-Tak suker tempat havoc
7-Suker melancong
8-Tak suker kelam-kabut
9-Tak bleh berpisah ngan anakanda walau sekejap pun
10-Suker makan pedas2..yummy...


Penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :

1-Linda-kenal dari mesra tak penah jumpe
2-mommy Qaseh-baru start jadik follower
3-Yan-geng mesra
4-Ciksya-mama kepada sorang putera dan puteri
5-Anie-teman kat kpmb dulu..
6-K.ty-geng mom's
7-Vender aka ct-mesra geng
8-Ciklin-member cyber
9-Fiza-cyber fren
10-Niza-mesra geng

dan sape2 yang nak buat pun amik jek laa..
dah blank..tatau nak pk sape lagi..hihihi...

7 comments:

Haslinda said...

Setel dah Zie..Tenkiuuu

m0mmy*QasEh said...

maceh yer fauzieah.. muah muah muah

atty's said...

zi ..kty dah buat 3 kali dah..ehehehe...kira halal lor ye..

Fauzieah said...

takpe..sape yg dah buat tak yah buat byk2 kali..menda sama jekk..hihi..

ct rahani said...

dah penah wat tag nih.. x pe la.. nti kiter wat lg yer.. cam biase utang dulu.. hehehe..

syareena said...

hehe ciksya di tag gitu! sgt jarang di tag ni yela x glam lagi hehe

mmg la org pantang skang...

tp takut effect tang kepala tu nnt utk jangka pjg tau... bahaya, merenung waktu pantang ni...

eh! buat n3 ke komen ni hehe

syareena said...

ok dah di setelkan