Thursday, May 28, 2009

Gambar bikin..

Nih saje2 masa ada kerajinan..
nurul & eda mintak aku buatkan frame utk gambar anak2 diorg nih..so buat jek laa..yg nih simple jek..utk gambar afiq..





Nih anak dara eda punyer..
kata nak tema princess2..
aku pun tak tau pe cartoon peberet budak2 nih..jadik nyer hentam saje laa...
ader yang lain akan menyusul kendian nnt..hihihi...

8 comments:

SyahNur said...

salam chome, baru je lepas bc entry hari malang tu... ishk, susah betul nk carik umah sewa kt kawasan ulu tu erk.. kalo ade plak, kerek plak, mcm umah tu laku je... semoga dpt rumah yg di hajati ye! kesian smpai dpt 'surat cinta'...

neezareef said...

wah..comel2...

dua2 ade nama afiq dgn afiqah

heheheh

~~ciklinn~~ said...

oklah tu..comeii apa...

lor fauziah ni chome ka.... linn sellau tgok gamabr makanan2 yg best kat forum celoteh dapor WMC tu....hihihih kita byk copy rsepi chome tau

Fauzieah said...

niza..tuh laa..trend kot nama tuh..ekekeke...

linn..lor..bukan ker ari tuh lin gak yg tegur kan..lupa la tuh..ala..resepi yg dpt tuh pun cilok gak..hahaha..

ct rahani said...

cantik la chome edit gambo tuh.. lenkali leh ar suh chome editkn gambo.. hehehe..

Fauzieah said...

Main hentam2 jek la ct..
kalo malas tuh pakai gak la yg free punyer tuh..
tp rasa tak mencabar laa..nak gak buat sendiri tuh..ekekkekee..

Yan said...

comel jek... akak guna ape ekk..

Fauzieah said...

yan..akak suker cari template lawo2..munga2 ker..pehtu edit la ngan photoshop..baru puas hati ku..hahaha..