Wednesday, May 04, 2011

Terapi minda..

Hasil dari terapi minda @ terapi poket jugak la nih..lama betul tak melabur kat ariani ni..minggu lepas kan ada sale..pergi jugak laa..memandangkan memang nak cari stok tudung2 baru..biasa lah..mama pakai tudung ni..bila dah lama sikit,rasa longgar ke hape ke..tak kena kat mana2 ke..memang out laa..mama pass la kat sape2 pulak lepas tu..takde la sia2 sangat rasa kalau beli pun..huhu..sebelum gi JB baru ni,sempat la ke ariani shah alam..tapi dah tak banyak choice sangat yang tinggal..banyak takde size laa..so pilih jek kaler yang memang takde lagi dalam koleksi..sempat la capai 4 helai..mama bayar sendiri okey..hasil titik peluh gitu..puas hati aku..lama sangat tak gi terapi kan..huhu..pastu masa kat JB,sebelum balik tu singgah lagi ariani JB..sebab duduk kat hotel tu memang dekat sangat la ngan ariani tu kan..harus la kena singgah pulak..dalam pada tak tau nak ambik yang mana tu..2 helai lagi mama bedal..kali ni papa baik hati bayarkan..i like..hehehe..kiranya hadiah anniversary la tuh..tapi nanti sehelai mama nak bagi kat cik zue laa..upah beranak..buleh gitu? hahahaha..oh ya..masa kat jb tu sempat gi jusco kan..mama dah belikan baju sikit untuk baby..kakak baby jugak..jadinya kat mama baby..mama hadiahkan tudung la pulak..bapak baby? beli sendiri la pulak..huhu..



Dengarnya jugak minggu depan nak buat majlis akikah anak buah baru..ikutkan adik nak buat simple2 jek..sesuai ngan bajet dia laa..yang penting,apa yg sunat tu la kan..mula2 macam dah okey laa..lepas beberapa hari tu dengar macam2 pulak laa..bila dah byk kepala,mcm tu laa..nak kena buat kat rumah laa..nak buat majlis2 jugak..orang lain tau nya bagi idea jek laa..patutnya tanya la yang empunya badan tu..dah la merepak betul mama rasa..dah tengah pantang lagi kan..nak buat kat rumah kami tu..dah tu..satu hal la pulak orang yang tengah pantang ni kena datang ke rumah tu? bukannya orang yang pergi melawat..org sakit ni plak kena gi menyembah..huhh..ni yang malas nak cakap nih..nanti keluar macam2 menda la yang terperam sekian lama..itu lah..manusia nih..kalau orang semua tak kena..dia jek yang betul..dia jek yang pandai..nak buat menda ni pun macam ada kepentingan lain jek..yg susahnya..org yang nak buat kerja nanti..cakap jek pandai..sampai time nak kerja,ada org nak tolong? huhh..tolong tengok boleh laa..kitorang pun rasanya tak balik laa..entah..sejak last balik hari tu laa..sejak 'kes' tu..takde hati dah rasanya nak balik lagi..kalau balik,harus kami cari hotel ke..rumah rehat ke untuk duduk..papa pun dah faham..kalau mama balik pun,sebab papa yang beriya ajak balik..utk mama..kalau tny laa..tak balik pun takpe..hmm..memang susah nak jelaskan di sini...mama dah cakap,dari kitorang balik,baik kitorang hulur jek la sumbangan sikit..kalau balik,dah takde fulus pulak nak bagi nanti..dah la tengah2 bulan tu..papa memang tak dapat nak cuti dah..rasanya itu yang terbaik laa..

2 comments:

Cik Puan Zura said...

wah...memang terapi betul ni....

Fauzieah @ Chome said...

sekali-sekala lepas geram..hahaha..