Tuesday, May 04, 2010

Gubahan hantaran..

Ini lah hasil titik peluh aku baru2 nih..menggodek barang2 hantaran adik aku..
simple jek..tapi mencabar poket jugak laa..dah terlebih bajet..
nasib baik kotak2 telur tuh dapat murah..
so dapat la cover sikit..kalo tak memang parah jugak aku nak kena cover..
tema sebelah kami hijau..so ini lah dia...

Bekas cincin..sepatutnya dok skali ngan mas kahwin..tapi sbb last minute nikah terpaksa dipercepatkan..so duduk la cincin jek seketul dalam satu bekas nih..mas kahwin nya dah pegi dulu laa..huhu..



sirih ngan asam garam..satu2 nya yg aku tak minat sangat nak buat..
so aku malas nak gubah..lagipun hari nak pegi kenduri sebelah perempuan baru gubah..
pass kat orang lain jek laa..mak2 sedara ngan mak aku tolong buat laa..aku just siapkan bekas dia jek..



kasut..



tuala...



telekung...



set mandian body shop..ini takde dalam list..tapi aku beli..sbb aku terlebih beli dulang..
sudahnya dari 7 dulang..jadi la 9 dulang..huhu..



coklat2..beli mcm2..tup2 tgk macam tak muat nak letak semua..
last2 yang lain2 masuk mulut..hahaa..



perfume..



handbag..



Ini pulak hantaran sebelah perempuan..
tak ingat plak nak snap satu2..9 dulang jugak..

No comments: