Monday, April 26, 2010

Tuntut janji...

Sabtu baru nih..sebaik sampai kuantan..singgah rumah kejap..punggah2 barang sumer..
then hubby ajak adik2 aku ngan mak gi makan kat luar laa..
mula2 aku suruh dia beli lauk..tak reti laa..mcm2 alasan..
then pegi la makan kat Sara Thai tu..
lepas makan adik aku balik terus laa..sebab dia nak naik bas ke kl plak malam tu..
then kitorg pun merewang dulu laa..ke ECM laa..mana lagi yang meriah kat ktn nih kan..
pusing2 tengok itu ini..macam2 laa..takde la beli menda pun..
pastu masuk kedai cd..siap la faris tuntut janji ngan papa dia..
sebab kena tinggal lama baru nih..so hubby beli gak la satu cd game kat dia..

Tengok la beriya dia pilih2 cd..
siap angkat kerusi pindah dari satu tempat ke satu tempat..hehehe..
pastu papa dia plak berapa hari ni asyik sebut nak beli psp jek..
ada ke suruh aku beli..beriya google harga sumer..
mesti ada niat nak beli la tuh..
haihh..aku takut faris nanti makin addicted ngan game2 nih..
tahun depan nak skolah..kang ingat main jek..



2 comments:

sweetfiza said...

bukn main lg memilih cd game tu yer ...smpai x toleh kiri kanan dah ...
tp slalu ngan game pun x bgus kan kan ....

Fauzieah said...

kalo tak beli game pun dia main kat internet..lagi geram nnt..sbb tenet slow..so kalo dia main tu sangkut2 ker..siap la dia lepuk2 laptop nih..mcm nak pecah bunyi..tak bagi main kang sian plak..bosan jek dok kat rumah..nnt dah skolah kurang skek la menghadap game..kena kontrol dah masa tuh..