Tuesday, April 27, 2010

Tag Dari Aniesa..bulan march punya daa...

Aku sebenarnya baru perasa ada hutang tag..tadi saje jalan2 jengah blog si anie.. http://aniesa81.blogspot.com ..kwn lama masa kat kpmb dulu..tengok2 ada dia tag nama aku rupanya..so kena buat la keje yang dia bagi tu..


SIAPAKAH ANDA DIRUMAH?
Isteri..ibu..dan surirumah tak cukup masa..keh..keh..keh..

SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?
Kawan yang baik la kot..huhu..entah laa..sejak kawen nih dah tak ramai kawan sangat..sebab masa banyak kat rumah..mana ada jumpa kawan2 lagi dah..ada pun kwn2 kat cyber ni jek laa..

5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?

-nak tambah ahli keluarga..
-nak hantar parent gi umrah..
-nak ada rumah besar..
-nak ada kereta sendiri..
-nak ada duit banyak2...hahaha.. ($_$)

SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
Muhamad Hazmin B. Mohamed Hamzah

CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?

-Cool person (kdg2 tu hot jugak..huhu..)
-matured
-responsible (especially to family..)
-caring
-love me..heheh..(tak berkira)

BILA TARIKH COUPLE
takde la declare beriya mcm yg sebelum2 tuh..tp yg aku ingat 1 april 2004 la betul2 rasmi dia jadi calon suami aku..bkn boifren yer..lain tuh..huhu..ingat tarikh tu sbb masa tuh dia ingat aku nak kenakan april fool kat dia..hahah...

KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
ada kawan yang makan kawan...betul2 pahit laa..rasanya sejak tu la aku hati2 memilih kawan..

LAGU TEMA CINTA ANDA

Takde lagu tema laa..sumer lagu aku bedal..janji best..hik..hik..

APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
Memang la ada..tp nobody perfect..so aku terima jek seadanya..menda remeh2 tuh tak jadi hal sangat laa..adat la dalam rumah tangga..

TAG 10 RAKAN LAIN
kali ni malas nak mengetag..tapi sape2 yang rasa nak buat silakan laa..

No comments: