Wednesday, April 21, 2010

Berbakat kah saya?

Sebenarnya faris dah lama usha gitar adik aku nih..dia nak pegang pun aku tak bagi..
takut rosak ker..putus tali ker..naya plak..takde nya aku nak ganti..huhu..
so semalam saje la bagi dia test..pegang2..suker kemain dia..
dah lama agaknya nak main gitar..walaupun berat..nak jugak pegang..
yer2 jek la petik gitar yg lagi besar dari dia tuh..hahaha..



Main2 jek takpe la faris yer..jangan jadik ahli muzik dah laa..huhu..

4 comments:

sweetfiza said...

ada gaya gak tu ...

apaaa...ahli musik ....
dah mcm dialog ibu mertuaku je plak ...hehehe...

ellielira said...

hmmm.. blaja la maen gitar, nti kak eli bg gitar biru tu kt faris eh.. pesan kat jai, suruh simpan gitar eli tu elok2.nti eli g amek .. xpon kak zie bwk balik, eli amek kt rawang.. haha :p

znurul said...

boleh tahan jugak keluasan dahi mu itu faris ye..bijak...bijakkk

Fauzieah said...

fiza..apa?? ahli muzik?? pantang keturunan ku..hahaha...

eli..gitar eli ker? sedap jek kena belasah tuh..ehh..kenduri nnt tak datang ker?

nurul..makin hari makin luas plak nampak..byk berfikir kot..hahaha...