Wednesday, October 21, 2009

Kini D jadi pilihan...huhu..



Setelah kian lama berkira-kira nak pakai broadband..
tapi tak jadi pakai sebab dah ada streamyx..
parah plak kang nak bayar dua2 line..
so lepas streamyx mengong tuh..akhirnya amik jugak la broadband nih..
so far Digi yang paling okey rasanya..
dekat rumah aku tu pun tengok keadaan gak laa..
ada masa slow jugak..ada masa okey jek..
rasa dulu pun pakai streamyx lebih kurang gitu jek..
kitorg pakai nih pakej yg murah jek..Rm63 sebulan..
amik yang 3GB jek..agak2 tak cukup nnt upgrade laa..
tapi rasa2 cam padan dah kot..
cuma satu jek laa..tak bleh wifi laa..
nak tunggu wimax belum sampai lagi kat bkt beruntung sana..
lgpun takut problem jek..maklum laa..menda baru nak expand..
so tunggu laa..nnt dah dapat line hubby ckp try wimax plak..
okey la skek skang..gi mana2..senang laa..bleh berinternet..
even sekejap tadi pun bukak laptop dlm kereta..
sebab cari jalan ke hotel tak jumpe..
dalam kata lain sesat la tuh..huhu...
adehh..nih rasa berjanggut tunggu nak upload gambar..sabo jek aku..
dah la gambo2 nih kena edit dulu..sbb besar sgt..
kang lagi lembab nak upload..
oh yaa..ari tuh hubby beli henpon baru..konon utk dia..
tapi last2 aku yg pakai..dia pakai la henpon lama aku tuh..hihi..
sbb aku punyer henpon kan kamera dia dah rosak..
itu yg lama tak tepek2 gambar..
skang dah boleh snap gambo malas plak nak tepek2..psl kena kecikkan dulu..hihi..
tapi henpon nih pun cam tak puas hati jek aku rasa..
tunggu dana akan datang la plak..huhuu..

No comments: