Thursday, July 16, 2009

Entry yang ketinggalan..

Gambo2 sabtu lepas..skang baru nak upload..huhu..
masa nih gi kat stor papa faris..
lepak kat opis dia jap..nih kat bukit sentosa laa..
bosan gak nak tunggu dalam keta..
so kuar la jugak..tapi bukan ada aper pun kat sini..
panas ada laa..
faris layan jek..ada jek keje nak buat..
sebelum tu gi jusco kan..
beli la pencil case mickey mouse tuh..
so dok angkut jek la sana-sini..
yang best tuh pencil case tuh leh jadik stereng..keta laa..
faris punyer imaginasi memang melampau-lampau..hihi..



Tengok laa..pegang jek..takut sangat orang ambik..huhu..



Nih dalam opis laa..sejuk skek rasa..dah beraircond kan..
tapi bau laa..maklum laa..tempat baru..
bau pun baru lagi laa..huhu..



Papa dia sebok wat keje..
dia pun sebok gak..tulih2..cop2..huhu..
yang penting gaya tuh kena ada laa kan..hihi..



See..meja papa dia..memang sentiasa bersepah..
alasannya..tak sempat nak kemas..keje banyak..huhu..
faris lak pantang tengok kertas2 berterabur nih..
sebok la nak cop2...dia bosan..
nak berinternet..banyak plak kena block..
lembab plak tuh..laki aku punyer pc nih mmg slow giler laa..
pc buruk lak tuh..upgrade la skek kan..nama jek exec tp pakai pc cap ayam jek...hihi..
haihhh..patut laa..lambat benor keje siap..
pehtu balik umah nnt sebok nak rebut2 laptop ngan aku lak..
eiii..aku cakap laa..mintak la sebijik laptop utk kegunaan opis gak..
apehal nak beli sendiri lak..nak wat keje opis kan..manyak cantik..
nanti diorg tau senang hubby leh wat keje2 kat umah jek..
lagi sedap la bagi keje bertimbun-timbun...dah..nak berkira sgt kan..
haa..amikk laa..kita pun kena la berkira gak..
dah la keje melampaui batas..ehh..bkn melampaui batas camne..hihi..
tp byk keje yg hubby buat tak berkira sgt..dari keje2 kerani..sampai ker buat memo..surat..photostat..bla..bla..yg patutnyer bkn keje dia pun..
tp macam dia cakap laa..kalo tak buat kang sumer keje sangkut..mana ada org nak buat..
so nak tak nak kena buat gak la sendiri..
biasa aku la yang selalu bebel2..sebab pelik bila tengok nape dia buat keje itu ini..
biler aku tny dia jawab laa..memang bukan keje dia pun..
tapi nak wat camne..kena buat gak laa..tak yah berkira sangat la dia kata..
takpe laa..as long org appreciate kan..
ini yg wat sakit hati..dah la bkn keje kita..
kita buat mati-matian..tapi..kita lak kena marah bila keje2 tuh tak siap..tak betul laa...
biler dia citer kat aku..aku plak rasa hangin jekkk..
hehehe..seb baik bukan aku yang keje..
kalo tak mesti asyik lawan bos jek nanti nih..hahahaa..

9 comments:

sweetfiza said...

bukan main lg assistant kecik tu yer ...

ct rahani said...

a ah betul tuh chome.. suh je lakimu itu mintak laptop.. kang nk wat kje opis..

Fauzieah said...

company kedekut..huhu..
dulu masa dok kat projek dpt gak la laptop..itu pun kontraktor yg bagi..harapkan company..uhh..bertahun mintak tak dapat2..tp pastu kena pulangkan blk..itu yg beli sendiri..tp aku tak nak bagi dia pakai utk official..walhal hubby beli utk buat keje2 opis laa..ahh..biar laa..hihihi..

~~ciklinn~~ said...

wah bos kecikk ha....

adoii sakit jiwa gak kan kalu kompani camtu

sonata anak kancil said...

mula berlatih keje - dah cukup umur keje - senang la....

Yan said...

tu kire kemas la tuh banding yan punye meja... lagik haru.. bersepah dan tak terkemas.. serabut giler..

mummymaria said...

wahhhh..serba serbi baru ek...syokla...si faris tu nk ganti papa dia nanti tu..hiihihi

wawerque said...

bagus faris ada smangat gituh.. blaja rajin rajin ek.. nanti jadi pandai cam cik wa... wakakakakaka.. perasan la pulak makcik nih

atty's said...

wah..faris adalah bos kecik yg very the rajin..hehehhe