Monday, June 01, 2009

Tag dari fiza..

Dapat tag ni dr Fiza
thanks yer fiza..


1. Bekas kekasih saya adalah..

ramai laa..tak yah la nak sebut..
bkn best pun..hahah..



2. Saya sedang mendengar...

lagu2 kat blog aku nih..

3. Mungkin saya patut..

tido kot..

4. Saya suka...

surf internet..shopping..


5. Sahabat-sahabat saya...

ramai yang dah lost contact..jumpe pun kat facebook..friendster..
dah tak ramai yg close..


6. Saya tak paham...

biler ada org yang suker cari salah kita..suker nak sakitkan hati kita..
sedangkan kita tak penah amik tau pun pasal org tuh..

7. Saya kehilangan..

arwah tokki..btul2 terasa biler dia pergi..sebab tak sempat jumpe..

8. Ramai yang berkata..

saya pandai masak..hakikatnyer tak pandai mana pun..


9. Cinta itu adalah...

memberi dan menerima seadaanya...

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...

tido..asyikkk..sekali...anak aku la tuh..huhu..

12. Saya akan cuba...

tingkatkan lagi kesabaran..
kadang2 slalu hilang sabar..
cuba perbaiki kelemahan diri..


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..

abadiiii...(nyanyi cam ning tuh..) hahaha...


14. Telefon bimbit saya..

Sony Ericsson w 810i..hubby la yang bagi...aku mana ader duit nak beli sendiri..ekekee...

15. Bile saya terjaga...

nih terjaga dari tido ker?? kalo terjaga pagi2 tuh..
bgn sikat rambut dulu..then kuar buat susu faris..then baru la cuci muka..gosok gigi..mandi..


16. Saya paling meluat...

orang yg hipokrit..
suker sebok hal org..



17. Pesta/parti adalah

tak reti nak pesta2 nih..kalo besday party ker tau laa..
memang tak suker la tempat2 yg sesak..bising nih..

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...

kucing la kot..biasa tgk kucing..ikan pun comel gak..tgk la jenis aper..hihi...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...

sekarang la kot..pas kawen nih lagik enjoy dr zaman remaja ku..
terbalik skek..'aku bebassss...'hahahaa...


20. Hari ini..

Hari isnin..aku pun mcm org keje..monday blues la biler isnin..
dok tgu biler plak nak jumaat..ekekeke..


21. Malam ini saya akan..

ajak hubby gi jusco..beli brg dapur..then dinner skali..
pasal bini dia ari nih tak masak..wahahaha..
22. Esok pula saya akan..

jadik tukang masak balik laa...huhuhu...


23. Saya betul2 inginkan..

sebuah rumah atas tanah..bleh gardening..tempat yg best..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..

hidung slalu berminyak time bgn pagi..huhuhu..


25. Pusat membeli belah atau arked permainan...

of course la mall..biasanya jusco yg jadik pilihan..
suker..sbb mesra pengguna gitu..
anak aku pun suker la gi jusco..bleh main game..
sambil dia main2 leh aku gi cuci2 mata..hahaa..


26. Makanan barat atau jepun..

barat la kot..compare to jepun ku mmg tak leh masuk laa..huhu..

27. Bilik yang terang atau gelap..

samar2 jek..boleh gitu..
terang sgt tak leh tido plak..
tp kalo tertido kat luar tuh bleh plak dgn lampu terang tuh..


28. Makanan segera adalah...

McD..KFC..Kenny Rogers..Nando's..megi..bla..bla...bla..


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..

tido dulu..kang papa balik gi jusco..hahaha..
ckp kat anak aku tadi laa..nak suh dia tido..


30. Siapa yang anda ingin tag..

znurul
mommy qaseh
yan
ctrahani
ciklinn
syarena
haslinda



5 comments:

Yan said...

orait.. yang ni lum wat..
nanti yan wat...

Neeza.Areef said...

seb baik x kena tag

m0mmy*QasEh said...

tag lagi yahuuu

CS @ Mama AA's said...

keh3 terkenan lagiks da...

sweetfiza said...

chome ..thanks yer merajinkan diri wat tag ni ...