Friday, June 05, 2009

New Look Again...

Nak balik kuantan lagi hari nih..
tapi lambat benar laki aku balik nih..
so sementara tunggu laki aku balik nih..sempat lagi godek2..
tukar background lagi nampaknyer..
ahh..aku tak pernah puas dgn aper yang ader..huhu..
lagipun rambang bijik mata ku ini..
kalo boleh sumer yang aku kenan tuh aku nak letak..boleh gitu..huhu...
dan aku tak lepas dari motif munge2..
aiii..biler plak aku jadik minah bunga nih..huhuhu..
walau camne pun belum mencapai kepuasan tahap maksima aku nih..
ader yang kenan..tapi mcm nak kena tukar ngan layout skali la plak..
so biar la dulu..susah2 jek aku tukar 3 column tuh..
nak buat background sendiri..tapi malasnyer nak edit2..
lagipun gambo cam tak lawo jek semua..
tunggu la satu masa nanti bila aku dah jemu ngan background yang sedia ada nih..aku tukar lagi..aper susah..hihihi...aku rasa tak sampai seminggu pun pas aku tukar yg hari tuh..hihi..
biasa laa..biler aku dah buat addicted ngan background nih mau hari2 kang aku tukar..haha..


...aku yang tak pernah jemu...hik..hik..hikkk...



2 comments:

Yan said...

kadang2 camtula.. cepat jemu..

ala macam baju la.. kena la bertukar selalu kan.. hehehe

neezareef said...

cantik2