Wednesday, June 24, 2009

Kisah di JB lagi..

Nih masa brekpes kat hotel hari isnin tuh..
berdua jek la ngan faris..
sebab papa dah turun awal2 lagi..gi keje..
faris suker mkn mee..so amik la mee..
tapi sian dia..mee tuh terasa pedas lak..
takde la pedas sgt..tapi ngada skang nih..
tak leh pedas langsung..
bagi bubur tak nak..nak jugak makan mee tuh..
tapi makan sambil ulam ngan air laa..
pastu balik bilik jek laa..tak jalan ke mana pun..




nih pas mandi..dah dok kat hotel nih rajin plak nak mandi..
jap2 ckp peluh laa..gatal laa..nak mandi..
kejap2 bgtau..faris yak..padahal tak pun..
akal dia nak mandi..mentang la mandi kat bath tub tuh..
suker la plak mandi..









malam plak pusing2 jap..
tak tahu nak ke mana..so gi makan la terus..
pergi tempat yg makan ayam penyet ari tuh gak..LC tuh..
tapi masa nih tension sgt..faris wat hal..
tak nak makan..so dia nak ajak kita balik laa..tak yah makan..
panas skek situ kan..dia sebok dok garu2..
pehtu jerit kuat..'sakit laa..sakiitttt...tak payah mkn..tak payah...'
eiii..geram tul laa..sumer org pandang..
agaknyer diorg ingat aper la kena pukul ke apa budak nih..

skang payah tul laa..dia ckp dah sebutir2 bunyi nyer..
so kdg2 kuar la dari mulut dia tuh menda tak sangka2..sebijik disebutnyer..
mcm baru nih dia ckp masa kat jusco..papa nyer gi toilet..gi surau..
ku ckp laa..papa gi toilet jap..tunggu papa dulu..
skali dia ckp..'papa gi berak..' kuat lak tuh..adeh laa..
tak mkn saman btul laa..geram jek..
kalo dulu dia buat perangai boleh gak ku cubit2 jek..
skang kan nnt ku cubit..dia jerit2 lak..'tak payah cubit..jgn cubit..sakit laa...'
hahh..tak ke haru nnt..aku jugak yang malu...
susah la plak dah pandai menjawab nih..
sumer kita ckp ader jek jawapan dia..

5 comments:

que_zul said...

pi jusco mana?..tebrau ker?

Fauzieah said...

bkn tebrau..mana eh kat situ..
on da way hubby nak ke plentong tuh..
jusco menda eh situ..alaa..lupa lak..hihi..

ct rahani said...

klu nk ke plentong jusco tebrau la tuh chome.. yg beso panjang tuh kan bangunannya..

kdg sonok gak melayan klu anak dah leh ckp ngan jelas ek.. bijak faris nih.. klu nengok gaya dia x cam budak 3 tahun.. cam budak dah beso jer.. hehehe..

Fauzieah said...

haa..tebrau ker..yer kot..ku tak pasan lak..janji jusco..ku redah jek..hahahaha..

que_zul said...

tebrau la tu..tak mungkin mu ke permas....(permas jaya umah mak qq)..hehhe