Thursday, June 04, 2009

Entry suker2 hati..


Nih antara pic latest aku ngan faris laa..
tak silap dekat Johnny's nih..
dinner malam baru2 nih..
sementara tunggu order sampai sempat posing2 dulu..
faris suker la bab2 posingkan diri nih..
dan biasanya dia akan sebok nak amik gambo aku..
kdg abih sumer menda nak amik gambo..
sampai ke lantai..atas bumbung sumer..gaya cam photographer dah..
buat semak henpon aku jek..dah satu keje lak nak kena padam gambar2 dia..
tapi kadang2 tuh cantik gak gambo yg dia amik..hihi..






nih plak selipar baru beli kat jusco ari tuh..
saje la tgk lawo plak kaler oren nih..
lagipun nampak selesa la dia pakai selipar nih..
yang bawah tuh..kaler ijau2 tuh..yang lama..
memang lama btul pakai yang tuh..
skek pun tak rosak..tapak pun tak haus..
tuh la akak yg jual selipar tuh tgk selipar lama faris nih..
dia ckp elok lagi selipar tuh..cap asadi rasanya..
beli dulu pun rm12 gitu laa..
yg oren nih lagi la murah..rm10 jek..takde cap laa..
actually yg oren nih lagi kecik dr yg ijau tuh..
sbb aper beli kecik??
sebabnyer yg ijau tuh mmg besar skek..
longgar2 skek dia pakai..
so beli yg oren nih bg ngam2 skek dia pakai..
takde la mudah nak tercabut..
sbb kalo dia ngamuk tuh skali dia tendang jek..
melayang la selipar tuh..huhu..
yang penting murahhh..
faris suker pusing2 clip yg ben10 tuh..
alahh..dai pun bukannyer kenal ben 10 tuh..huu..
utk budak2 nih tak yah la aku nak beli crocs..
utk aku boleh laa..hahahaa..
tgh usha2 gak nih..dah ader yg berkenan dihati..
dah beberapa kali test..tp kena tgu lagi laa..
kot2 aku berubah hati lak jap lagi..nak yang lain plak..
bkn boleh kira sgt aku nih..
tp once dah beli..aku pakai btul2..puas hati la kiranya..
akan ku heret la jugak walau ke mana..
dan lagipun aku takde byk2 kasut..ntah..mmg tak suker nak tukar2..
kalo satu yg ku pakai..itu jek lah..yg ku bwk gi kenduri ker..jalan2 ker..gi pasar ker..
the one & only..itu laaa...ku setia pada yg satu..ahahahaa...



2 comments:

sonata anak kancil said...

lawa - comelnya selipar tu! zaman anak2 kecik dulu - serupo gak , seronok beli untuk depa ....

Fauzieah said...

selesa kan pakai selipar nih..
tp kena tgk gak..mcm ader yg jual kat pasar malam tuh getah dia keras skek..sakit lak kalo pakai..yg nih mmg selesa..lembut jek getahnya..