Friday, May 15, 2009

Order from encik papa..

Hari nih papa nak jamu org2 opis dia makan..
sempena kenaikan pangkat dia la konon..
diorg dah order nasik beriyani..
tapi papa suruh mama buat kuih2 gak skek..
so tak tau nak buat aper..amik mana yg mudah jek laa..
nak bakar2 kek pun tak dapat dah..
kang buat penat jek..kek tak masak lagi..
so buat puding roti marble..puding laici..apam..
ingatkan cukup la ngan puding tuh..
tapi papa nak jugak apam tuh..buat ler jugak semalam..
lenguh belakang tau..nak siapkan apam tuh..
sebab letak dalam acuan kecik2..memang makan masa la nak siap..
heiii..nak kena mintak upah la nnt nih..ekekeke..
seperti biasa papa ckp laris la jualan hari nih..
yang tak tahan tuh dok mintak resepi lak..adehaiii..
camne la aku nak berbisnes kalo gini..huhu..





6 comments:

Haslinda said...

zie..mmg dah lama dok terlioq tgk apam ni..dah lama ambik recipe tk buat2 lg..

Fauzieah said...

kena buat gak la tuh linda..
senang jek..rugi tak try..hihih..

SyahNur said...

yummy nye apam n puding2 tu... slurp...

atty's said...

sedapnya puding2 tuh..
kty suka sgt puding..

sonata anak kancil said...

Sedapnya puding tu! hantar le sikit...ada lagi? mai dok ajaq la...

zygzaggy said...

mmg terliur tgk lengkong tu...