Friday, May 27, 2011

Last day sekolah sebelum cuti..

Hari ni seperti yang dijanjikan,ada sambutan hari lahir kawan2 sekolah hakimi..pagi tadi cam biasa la susah kejutkan dia..minggu ni gi sekolah dengan mama jek laa..dia tanya jugak,papa mana..cakap la papa dah gi kerja..papa kena pergi awal sebab nak pegi kat opis jauh..bukan opis kat sini..nasib baik tak ngamuk..terus laju bersiap bila cakap hari ni kan birthday taufiq & solehah..semalam dah kerah mama bungkus hadiah..dari balik sekolah lagi dah suruh mama buat..tak sempat nak buat..malam baru mama bungkus..tulis kad..dia suruh jek..tinggal pesanan2 pastu tidur..bertuah punya anak..huhuhu..mama pun dah agak lalok jugak la semalam..terpaksa la siapkan dulu buat kad..tu laa..mama jugak yang gatal2 nak buat sendiri..kan senang bagi jek yang ada tu..huhu..ingatkan saje la nak bagi dia pandai buat kad sendiri,biar kreatif sikit..alih2 mama jugak kena buat..wohohoho..


Agak meriah jugak la kali ni..sebab ramai yang ada..mama pun pukul 10 tu dah pergi la buat sibuk..hahaha..elok pulak time tu la bateri kamera pun nak habis..sempat ambil beberapa keping gambar jek laa..selebihnya pakai handphone jek laa..tapi tau je la kalau pakai phone ni gambar pun kurang cantik laa..blur la,goyang laa..takpe laa..janji ada sudah..

  

Birthday boy & birthday girl.. Taufiq & solehah..



2 comments:

Cik Puan Zura said...

bagus nya siap bagi hadiah kat kawan2...:)

Fauzieah @ Chome said...

mmg slalu camtu la..tukar2 hadiah laa..time dia dulu org first skali yg sambut birthday..