Friday, December 17, 2010

Woody macam papa?

Semalam dapat la melepaskan rindu sikit kat papa faris..
dapat ym..pastu buat video call laa..
dapat la faris cakap2..kalo tak dia macam takde perasaan pun papa takde..
bila tanya mana papa,dia jawab..'papa pegi jupun..nanti papa bawok balik keta #%&@*%$&#..' (dirahsiakan sementara...hahaha)..dalam kepala dia,takde lain pikir..tunggu kereta jek..
siap pesan kat papa tu beli menan kereta racing..
papa tanya,ultraman nak? doraemon ker..semua tak nak..nak kereta jek..huhu..



Sibuk tunjuk kat papa patung Woody dia tuh masa buat video call semalam..
siap cakap lagi..muka woody macam papa! kah..kah..kah..
tu yang dia berkenan sangat kot..at least lepas rindu kat papa bile tengok woody..hahaha..



Semalam takde la resah sangat dia tido..
kalau tak malam2 sebelum tu tido resah jek...
tersumbat hidung laa..pastu marah laa..
semalam okey jek..menempel jek celah ketiak mama..
tak dapat ketiak papa,ketiak mama pun jadik..hahaha..



Sian papa..ada ke faris cakap muka woody cam papa..iskk..iskk...
err..tapi kan kalo tengok lama2..mama rasa ha'ah laa..ada gak iras2 tu kan..kih..kih..kih..

2 comments:

atty's said...

woody tu cute nya lah..
beshnya faris ada kawan si woody tuh

sweetfiza said...

hamboi..mulut mamanya ni ...kemain lg ....he he he.