Tuesday, May 04, 2010

Anniversary ke-5 & Birthday Hubby...1 mei 2010

Tahun nih anniversary yang paling best kot..hihihi..
mula2 ingatkan tak dapat la nak celebrate..yer la sibuk ngan kenduri adik aku nih..
tapi celebrate jugak walaupun simple2 jek..
yang penting aku dapat hadiah..hahaha..
sabtu,1 mei..atuk ngan nenek faris sampai ke terengganu..
saje suruh diorg datang awal sikit..bleh tido kat chalet..
takde la penat sangat kalo ahad tu baru datang..nak balik terus ke ktn..penat la pulak..
sampai2 jek kat rumah hubby hulur paper bag nih..
terkejut jugak..sebab keluar dari bonet kereta fil..
tapi bila tgk paper bag tuh terus ku tahu laa..mesti hadiah dari hubby..
dan isi dalam pun aku dah boleh agak laa..



memang surprise sangat la dapat nih..
memang dah tengok kat klcc ari tuh..
tapi hati berbelah bagi..nak coach ker..braun buffel nih..
hubby cakap dia ingat nak beli coach laa..
tapi dia suker design yang baru tuh..tali tak best laa..tak cantik laa...
tak padan ngan harga la..macam2 laa..
so dia decide nak beli beg ni jek laa..
boleh pulak dia pilih kaler nih..beg nih takde la pink mcm dalam gambar ni..
merah gelap skek lagi..tapi cantik..
tak silap ari tuh ada kaler lain lagi..



then ahad tuh lepas abih majlis semua..hubby ajak keluar malam tuh..
ku tanya nak ke mana tak cakap..dia cakap ada surprise..
oh..i hate surprise..tapi last2 dapat agak jugak..haha..
sebabnya..masa dia pusing2 kat bandar tuh..lalu kat depan pasar payang..
dia pun cakap..kedai tutup pulak..
so aku agak kedai emas laa..hahaha..
sebab kalo beli emas memang selalu beli kat area situ laa..
so esoknya pergi lagi la kat pasar payang tuh..
mula2 nak beli satu gelang jek..
tup2 dapat dua plak..dah hubby suruh ambik..laju jek la aku ambik..huhu..
rezeki jangan ditolak..yer tak..huhuh..

apa pun..tenkiu so much la papa..lenkali bagi hadiah lagi yer..hihih..
hadiah dia? aku bagi sandal jek..
abih..kang aku beli menda2 asik dia marah jek..
tapi ngada2 plak mintak psp ngan aku..aisehhh..
mana la aku ada duit..
nnt tgh bulan nak gi jalan2 ke KK plak..
tapi macam tak shopping mana kot..
takde menda sangat kan nak shopping..
cehh..konpiden jek aku..hihi..



masa celebrate hari sabtu tuh..
first time gak nih merasa kek secret recipe yg blueberry..
tak manis pun..ingatkan manis..
slalunya kalo secret recipe suker beli yg chocolate indulgence..
tapi boring gak kan..dah selalu sangat..
so tukar la sesekali..
ini orang lain yang request nak makan kek nih rasanya..keh..keh..



oh yer..lupa..thanks jugak to abah & mak..
dapat hadiah jugak..macam tau2 jek aku tgh ngendeng hubby suruh beli set cadar baru..huhu..
sebelum balik semalam mak sempat jugak selitkan angpow..bagi kat hubby..
dia tak tau nak bagi apa..
tapi hubby tak sampai hati plak nak ambik..
hubby cakap nanti la dia bagi balik..transfer kat bank ker..
aku pun still tak tau sampai sudah..mana laki aku dapat duit nih yer..
sakan bagi hadiah kat aku nih..aku tanya dia tak bagitau..
dia main2 kan aku ada laa..iskk..nnt akan ku selidik..
tak puas hati nih..pandai plak main rahsia2 yer...

No comments: