Tuesday, March 16, 2010

Putus sudah...

Apa yang putus?
Rantai kawen daku daa..
masa hari ahad tuh tengah siap2 nak keluar..
rantai nih bleh plak terputus..
rantai ni pendek jek..
dulu lagi selalu tersangkut kat dagu..
terpikir gak macam senang jek nak putus..
pulak tu kalo putus nih memang berderai semua laa..
sebab dia sambung yg kecik2 tuh..dalam tu ada mcm dawai emas halus jek..
kiranya kalo orang tarik pun memang senang putus laa..
sekarang nih memang tinggal rantai ni jek yang aku pakai..
selama hampir 5 tahun kawen nih memang aku tak pernah tanggal rantai nih..
menda lain aku tak kisah sangat..takde pun takpe..
tapi rantai kalo takde rasa macam kekurangan betul..serba tak kena rasanya..huhu..
syang sangat rantai nih..memang aku yang pilih sendiri masa nak kawen dulu..
memang kena ngan taste aku laa..
tak suka la yang besar2 sangat..
entah bila bleh pergi kedai emas nih..
tunggu balik kampung la nampaknya..
pergi balik tempat yang beli hari tuh..
nak upgrade pun kebetulan bukan masa yang sesuai nih..
fulus nya enggak ada..huhu..
hubby cakap nanti beli rantai beskal jek laa..
uhukk..sampei hati dikau..huhu..
tengok la nanti camne..
repair jek la mana patut..ermm..
so buat masa nih tak bleh la nak pakai..sadis btul la rasa..hmm..

4 comments:

quezul said...

panjangnyer rantai...tukar baru la..la ni, rege emas melambung2 tinggi..tukar kat habib..berbaloi baloi....

AISYAH HANI said...

rantai dah putus, ade can mintak cik abang rantai baru...

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

habib tgh ade sales ni zie...diamond & plantinum pun ade...lekaihhh...ekekekkeke

Fauzieah said...

rantai nih pendek jek..atas dada jek..habib? wooo..tak tercapai dek akal ku..slalu emas beli kedai biasa jek..mcm habib sumer tu walau sale ku tgk cam mahal jugak..
takde nya tukar lain nih..wrong timing la dia putus masa nih..kena repair jek laa..huhu...