Monday, February 22, 2010

Ceritera biasa..

Last saturday ikutkan takde plan sangat..ada kenduri..
tapi hubby malas plak nak pergi..jauh..kononnya laa..
last2 kuar gak pagi tuh..gi jusco jap..beli barang2 dapur..
then ke shah alam..pun plan tiba2 jek..
jumpe along & family..gi hantar kasut dia yang tertinggal kat ktn ari tuh..
pastu hubby tanya nak ke mana..
aku dah sakit kepala..ngan idung..so ajak balik jek..
tup2 dia lajak sampai ke sungei wang plak..
rupanya nak belikan handphone kat aku..yeay..yeayyy...
terus baik sakit kepala..wahahaha..
maka melompat-lompat la aku kegembiraan..(dalam hati jek laa..) ;p
suruh aku pilih..memang laa..tiada yang lain dah..idaman kalbu..
memang yang ku idam-idam kan sejak lama dulu..sony ericsson w995..
walaupun agak lama dah..tapi aku tetap nak jugak..
alaa..aku bukan kisah pun model lama ker baru..
yang penting..bila hati dah suka tuh..tak pandang yang lain dah..
first time gak hubby terpaksa beli yang ori..slalu beli yg AP jek..
takpe laa..lagipun nih kan slide..kang rosak payah plak..
akhirnya dapat gak tepon baru yang memenuhi citarasa aku..hehehe..



okey..cerita ahad plak..patutnya tak keluar dah..
tapi terpaksa pergi jusco balik..
sebabnya..sabtu tuh aku ada beli 'sesuatu'..
tersilap size plak..kena gi tukar laa..
rugi plak kang tak bleh pakai..kalo murah2 takpe gak..
so 'terpaksa' la turun kl lagi..
org yang paling seronok si faris laa..
dapat la main game lagi..2 hari turut2..perghh..
then balik rumah malam tu ku masak la sempoi2..
sebab rasa cam bersalah plak nak ajak kuar makan..kononnya laa..keh..keh..keh..







p

No comments: