Tuesday, December 22, 2009

Potong..jangan tak potong..

Akhirnya hari nih gi potong rambut jugak..
sekian lama nak pegi..tak berkesempatan..
rambut faris tak la nampak panjang sangat..tapi dia memang rimas dah..
rambut papa dia tuh laa..panjang..
bergulung-gulung dah kat tepi telinga tuh..huhu..
balik kuantan baru nih pun tak sempat jugak..
last2 tadi pusing2 kat bukit sentosa tuh..cari kedai mana yang nampak best skek..
kedai yang pegi hari tuh tak best..slow jek..
tapi hubby ku itu biasa laa..mesti nak cari kedai mamak jugak..tak pun kedai india..
faris pun sampai langsung tak nak mama potong dah rambut dia..
nak potong kat kedai jugak..
belum pape lagi masuk kedai dah sengih2..
kena plak org tuh cakap dia ensem..aper lagi..
kembang la montot..dah la mama dia saspen jek..
masa kuar tuh dia tak pakai pampers..takut plak kencing merata kang..
seb baik selamat..huhu...



Mata melirik jek tengok orang..jap tengok papa..jap jeling kat mama..
tengok plak mama ambik gambar..senyum simpul laa..
kontrol encem la tuh..



Taraaa..!! skali mamak tuh trojan kan anak aku hahh..huhu..
suker jek dia pacak2 kan rambut faris tuh..
faris pun suker laa..siap marah mama pegang2 tuh..



Pastu suh posing buat muka kartun..uhhh..
balik rumah terus mandi kat luar..dah hilang terus rambut cacak tuh..haha..
seb baik tak marah..hihii..
tengah2 belek rambut dia tadi..ternampak ada selai rambut putih..
ehhh..beruban dah ker anak aku..
tarik2 tak bleh..sebab rambut dah pendek..
memang rambut uban laa..alahaaiii..nape yer..
rasa2 rambut mama dia pun takde uban lagi..
takkan la rambut dia dah beruban..iskk..pelik..pelik..

3 comments:

neezareef said...

amboi faris dah wat rambut tepacak trus lain mukenye..nk ptg kdai jugak tu demand ya

ezzati said...

wachaaa..rmbut terpacak gitu :)

Fauzieah said...

ha..za..mmg laa..dah eksyen tak nak mama potongkan..nak potong kat kedai jek..

zati..kejap jek terpacak tuh..pas mandi takde dah..kalo pakai gel bleh la terpacak lama..huhu..