Wednesday, September 23, 2009

Hari Raya pertama..

Tahun nih cam biasa la jugak..
first raya kat kuantan dulu..
tema tahun nih kaler purple..
asalnya aku dok pikir2 antara nak kaler hijau muda ngan pepel..
skali nenek faris dah bagi baju melayu sepasang untuk faris..
kaler pepel..so jadik la semua kaler pepel..huhu...
raya kedua baru balik ganu..
tak raya ke mana sangat pun..
hari nih dah balik kl laa..
singgah kuantan jap..lunch..rehat skek..
ayah ngan mak aku ikut..
so khamis jumaat leh bawak diorg jalan2 beraya kat rumah sedara2..
sabtu lak plan nak buat makan2 skek..
mak dah angkut segala bahan untuk buat nasik dagang..
ahad plak kena hantar diorg ke klia laa..
hubby dah beli tiket mas ke ganu..
asalnya nak balik naik bas jek..
tapi dah ada tiket murah..so baik naik flight jek..
lepas tu plak kami kena bertolak ke JB..
ikut hubby outstation 2-3 hari..

skang nih kat ktn lagi..
harap balik nnt dah ader la tenet kat rumah tuh..
kalo tak aku suh hubby terminate terus jek..huhu..







4 comments:

sonata anak kancil said...

meriahnya hari raya....

sayangsayangibu said...

Salam lebaran buat zie sekeluarga

samalah kita ye..pepagi raya sambut di Kuantan
x ada rezeki kita berjumpa.

zh-ena said...

selamat hari raya utk fauzieh sekeluarga

meriahnya sambutan raya

znurul said...

selamat hari raya..