Tuesday, July 21, 2009

Mari Meneka Gambar...

Kali ni kita main teka gambar plak yer..
takde syarat2..yang penting korang mesti la follower aku..tu jek..hihi..

kalo korang terror cuba teka gambo apa ini..
ku edit skek jek nih..tak yah kasik clue la yer..
sebab senang jek nih..ekekeke..
letak jawapan korang kat kotak comment tuh yer..
jawapan yang paling tepat akan dapat hadiah cepu emas..huhu..

cepat..cepat..aku buka nih paling lewat pun sehingga pukul 2 petang nih..
dah dipercepatkan masa tutup dia kay..
nanti kita akan tau pemenang dia secepat mungkin..then aku leh pos terus hadiah tuh hari ni..amacam..ekspress kan..hihihi...

12 comments:

zie said...

gambar permainan gelungsur kat taman permainan kanak2

ibu_arifa said...

gambar permainan gelungsur kat playground...confirm!!

ct anie said...

ala...gelungsur yg ada gelung2 warna-warni tuh....

neezareef said...

ramai dah teka nih...

gambo kt playground...gelongsor yang warna warni

ninie said...

sume jawapan sama jek... gelungsur kat playground yg colorful tu...hehehe...

Zetty84 said...

Gambar papan gelungsur berwarna-warni dekat taman permainan dalam versi kartun...

shakeymirza said...

nak teka gak

gambar papan gelungsur yg ade gelung2 warna warni....
kan..kan..kannnnnn

hehhehehe

atty's said...

gelongsor kt taman permainan kan ?

Fauzieah said...

aper sumer bg jawapan sama jek nih..
kalo ramai yg btul nnt kena undi la nampak gayanya..hihi..

Anie said...

anie pun nak bagi jawapan yg sama..jawapan dia gelunsor..

Fauzieah said...

okey..tammat yer..
nanti nak cabut undi jap laa..

Yan said...

kena kasik gambo lagik susah ni chome... letak gambo tanah je ke.. suh orang teka.. kat mane tu.. tau2 jwpn dia zoo negara.. hahahah