Monday, June 15, 2009

Hari lembabsss...

Hari nih monday blues gak utk aku..
aper..ingat org keje jek ker ader monday blues nih..
aku pun tak suker la monday..terasa lambatnyer nak hari jumaat..
sebab tak sabo nak tunggu sabtu ahad..
ader aper ngan sabtu ahad??
ader laki aku kat umah laa..hahaha..

Awal pagi tadi..maybe dalam kul 4 kot hubby dah bertolak ker butterworth..
tak dapat ikut la kali nih..sbb tgh gawat..uhh..
esok la dia balik..kalo ikut pun buat penat jek..
takpe..minggu depan leh la ikut..
gi JB ngan kenyir lak..pehtu leh blk ganu..
hubby angkut ngan laptop skali..ahhh..sadis tul rasa..
ngan faris pun hari nih boring jek muka..
tinggal la pc yang lembab nih..
ada pun mcm takde gak..punyer la lembab..
dari pagi aku bukak..nak update blog pun sengal2 jek..
so mmg tak bagi la faris main game..
sebab kalo dia main game nnt lembab..dia marah2 lak..
diketuk-ketuknyer keyboard nih..hempas2 mouse nih..hangin satu badan lak kang..
dia pun tau pc nih lembab..takde tanda2 dia nak pakai pun tadi..
sebab dia nampak aku pakai pun cam sengal jek..
terus dia cakap..'mama..kuiter lembab laa..' komputer jadik kuiter lak..hahaha..
tu dah tido pun.sian dia..tak semangat jek ari nih..
mcm org hilang arah jek aku tgk..terus lemau..hahaha...

Aku risau malam kang nih..camne tido ngan dia..
skang ske bgn pagi2 buta...ngamuk2..tendang aku..
kadang nampak cam ngigau..tp kaki tgn mmg bersilat laa..
selalu jek aku jadik mangsa..sebab slalu hari2 gaduh ngan aku jek..huhuhu..
nih pun puas ku tahan mata jgn tido..ngantuk giler nih..
bayang laa..baru nak tido semalam kul 2 lebih..faris bgn ngamuk lak..
hubby dah bgn masa tuh..so dia tgk2kan laa..
aku dah tak leh buka mata dah..
rasa nya aku tertido dlm kul 4 gak laa..
pagi2 tuh faris dah kejut aku..aduiii..rasa nak bukak mata pun berat jek..
harus tido awal la malam nih..
dah takde ape nak buat..bosannyer..
hari lembab aku la ari nih..uhhh..

5 comments:

Yan said...

kuiter??? okla gak tu... dari kaunter hehehhe...
pc dah tua.. mmg gituler.. lembab..
pc kitorang nipun tua gak.. awal 2000 dulu hubby beli..
tp kerap formatla.. so masih ok..

Neeza.Areef said...

bwk besabo..hehe

attyfir said...

faris mimpi bergusti kot tuh..

Fauzieah @ Chome said...

Ha'ah yan..pc dah tua yer..padan la slow motion jek..hahaha..

neeza..sabo nih..sabo...hihi..

k.ty..yer laa..mimpi gusti ngan mama dia la tuh..nape asyik daku yg jadik mangsa yer..

Anie said...

mama dia dah lah kecik...habis lah kalau asyik kena tendang jer..