Friday, April 24, 2009

Motor baru..

Atukku pulang dari tesco..
atuk ku belikan sebuah moto..
moto baru ku warna kuning..
boleh ku bawa pegi rempitttt...

hahahaha..tak kena langsung..

Minggu lepas masa atuk ngan nenek faris nak balik..
singgah umah jap..antor motor kat faris..
lama dah dia nak motor camni..
tapi papa tak nak beli..sbb takde tempat kang nak main..
suka sgt la dia dapat motor nih..
tapi yang mama tak tahan tuh bunyi bising lak..
ader siren laa..adehhh..
mama tunggu jek abih bateri tuh..baru aman skek..huhu..
blom pape lagi faris dah explore motor tuh..
siap tau dah kat mana nak matikan bateri tuh..dah bukak2 dah..
tuh dok usha jek kot2 leh bukak tayar tuh..hahaha..
okey la motor nih tak beso sgt..leh la angkut bawak balik kampung nnt..hihi..






5 comments:

Yan said...

nanti balik kg... suh dia tunggang moto tu ekk.. ekekekkeke...

neezareef said...

wah..faris menang moto

Fauzieah said...

Dah siap angkut bwk bllk kg baru nih..sakan la dok rempit jekk..tp bising la motor nih..sabo jek la aku..huhu..

faris menang moto..biler nak menang keta plak ntah..ekekeke..

syareena said...

best2...

auni ade satu dinosour yg pakai btry gak tp die takut sebab laju sgt... huhu dah sethn beli duk dlm bilik je...

miezrina said...

hahhhh akhirnya... ada jugak motor yer..

dulu nak beli risau x tau nak main kat mana ek

skang dah atuk belikan...

gasak la faris langgar kabinet nnt

hahahha