Monday, March 30, 2009

Order..order..

Minggu lepas khamis dan jumaat aku sibuk siapkan order dari kak haniza..
sambal tokok..brownies..puding roti..puding buih koktail..biskut nestum..
biskut nestum tuh peberet akak tuh laa..dah beberapa kali order..
tapi aku sendiri tak suka la biskut tuh..ekekeke...
nak buat pun mmg remeh sangat..
tapi kubuat jugak laa..utk tidak menghampakan org..huhu..
puding buih koktail tuh plak..baru first time buat..
nih secret recipe nih..baru dapat dari my mil laa..huhu..
okey la feed back yg dapat tuh..
cuma nnt kena tambah lagi la pe patut..
well..thanks a lot to kak hani..sbb sudi order..
lenkali leh order lagi..skek2 boleh laa..
kalo byk2 tak sanggup gak..tak daya nak buat kak oii..hihi..











11 comments:

neezareef said...

byk dpt order ek skg chome..kencang arr pasnie

atty's said...

wah chome..bagus..semoga chome terus dimurahkan rezeki.
sedapnya biskut nstum..tuh

Fauzieah said...

Takde la byk pun amik order..
ader org mintak tolong buat..buat laa..tak la sungguh2 mana pun bisnes nyer..tak mampu lagi nak buat btul2..tak cukup tgn sehhh..

kak ty..mana tau sedap..makan pun tak lagi..huhuhu...

ct rahani said...

chome.. tergoda nengok cocktail buih tuh.. klu dekat dh order dah.. huhuhu..

Fauzieah said...

Takpe vender..next time kalo chome gi JB ker leh order..tak pun kalo vender mai sini leh la order..huhuhu..

~~ciklinn~~ said...

nyum2 sedapnyer sambal tokok itu..

~~ciklinn~~ said...

chome tau tak linn selalu sgt2 tgok gamabr2 yg chome masak kat WMC... linn sellau jadi silent reader kat menu hari ini tu...hehehhe rajin sungguhlah chome msak tiap2 hari..

Fauzieah said...

Ohh..ye ker..laa..nape tak tegur..huhu..bukan rajin masak..tapi kena masak..abih dah dok umah jek..kena la masak..tak rajin pun kena la rajin² kan diri..hehehe..

que_zul said...

lebat bisnes mu yer chome...nampak sedap biskut nestum tu....sambal tokok tu dh jd peberet dh...

Fauzieah said...

Mana de lebat qiqi..
skek2 jek tuh..bukan selalu pun amik order..tak buat btul2 pun..takut tak mampu..huhu..

Zawir Al-Hamidi said...

Sedap bebenor tengok puding tu yek. Terliuk dibuatnyo.