Friday, April 28, 2006

First Entry...

Waa...lastly,aku ader blog jugak...senanyer malas tul nak wat menda² alah ni...but since aku pun takde blog lg,so...belasah laa...lgpun dah lama tak menulis...cam dah keras tangan nih...hmm...i'll cut it short laa...actually i'm married woman...nak masuk setahun dah...aku kawen pada 1 mei 2005...(lg 2,3 hari genap setahun)...aku kawen ngan jejaka pilihan hati aku senirik...(chewah...in case org tny kawen paksa ker...hahaha...)...that coincident case how we met....huhuhu....i think no need to mention 'bout that...now i have one child that was born on February 7,2006.Thank to God that give me this special thing...hmm...actually aku pun tgh buntu skang nih...tatau nak tulih pe lagik...maybe next time aku bleh tulis panjang lebar...my baby dah panggil tuh...2 b con't.......

No comments: